faq

 

1. Jak dobrać odpowiedni rozmiar ubranka?

    Należy porównać wymiary z naszą tabelą rozmiarów. U dziecka mierzymy obwód główki i długość 
     stópki. Pozostałe wymiary tj. obwód, długość rękawka zdejmujemy z ubranka dziecka, które będzie 
     dobre w dniu Chrztu Świętego.

 

2. Czy można zwrócić bądź wymienić ubranko?

    Tak, nasze ubranka można zwrócić lub wymienić w przeciągu 10 dni od zakupu, bądź odbioru od kuriera.

 

3. W jaki sposób można zapłacić za towar w sklepie internetowym?

    Funkcjonują u Nas trzy formy płatności:

- gotówka przy odbiorze

- przedpłata przelew na konto

- płatności.pl 

 

4. Jak można zamówić towar?

    - zamawiając w sklepie internetowym www.abrakadabra.sklep.pl

    - wysyłając zamówienie e-mailem na adres abrakadabra@abrakadabra.sklep.pl

    - dzwoniąc pod telefon 516-096-075

    - bądź podczas wizyty w naszym sklepie

 

5. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

    Realizacja zamówienia trwa do dwóch dni roboczych, w zależności od wybranych  
     towarów. W opisie każdego produktu znajdziecie Państwo dokładną ilość dni. Jeśli zamawiacie  
     Państwo kilka produktów za czas realizacji całego zamówienia należy przyjąć największą ilość dni 
     realizacji sposród zamawianych produktów. Jeżeli zależy Państwu na szybkiej realizacji  
     zamówienia prosimy o wpisanie tej informcji w uwagach do zamówienia.

 

6. Jak postąpić z kurierem w przypadku nieobecności klienta w domu?

    Wszystkie zamówienia są wysyłane firmą DHL. Klienci, którzy rejestrując się podali swój adres 
     mailowy otrzymują mailem informację w dniu nadania przesyłki wraz z numerem listu 
     przewozowego. Po zalogowaniu się na stronę http://www.dhl.com.pl/pl.html  proszę 
     wpisać numer nadawczy paczki, pojawi się informacja o stanie przesyłki, czy była próba 
     dostarczenia i gdzie teraz jest przesyłka.

 

7. Co zrobić, gdy zapomniałem hasła do konta?

    W takiej sytuacji prosimy o przesłanie do nas e-maila z adresu jakiego dotyczy sprawa z tytułem 
     e-maila zmiana  hasła.

 

8. Co zrobić jeśli, moje zamówienie jest pilne?

    Prosimy o poinformowanie nas przy składaniu zamówienia, na kiedy potrzebują Państwo 
      zamówiony towar  np. potrzebuję  aby, moje zamówienie dotarło do mnie na 10 lipca.

 

9. Jaki jest koszt przesyłki za granicę?

     Koszt przesyłki za granicę jest ustalany indywidualnie, w celu zapytania prosimy o przesłanie 
       zapytania  na adres  abrakadabra@abrakadabra.sklep.pl

 

10. Czy Państwa firma wysyła towar za granicę i jak mogę zapłacić za zamówione produkty?

      Tak, nasze ubranka wysyłamy za granicę, w tym przypadku wymagamy przedpłaty na konto w 
        złotówkach, w euro, lub w dolarach amerykańskich.

       Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Państwem e-mailem

       w celu poinformowania  o kosztach  przesyłki  

 

11. W jaki sposób można prać poszczególne produkty?

     Nasze ubranka pierzemy ręcznie w temperaturze 30 stopni C.

 

12. Kontakt do Naszej firmy 

       +48 516-096-075 
       ul. Słomińskiego 7
       00-195 Warszawa

       abrakadabra@abrakadabra.sklep.pl